مردم هزینه خرید های غیر ضروری شب عید را صرف فقرا کنند
طاها
پایگاه اطلاع رسانی سیدعلی خرسندی

امام جمعه شهرستان سروستان:
سید علی خرسندی با اشاره به نزدیکی عید نوروز و تبریک سال جدید از مردم خواست که از خرید اجناس و وسایل غیر ضروری اجتناب و هزینه این گونه خریدها ی اضافی را صرف فقرا و مستمندان نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی خرسندی امام جمعه شهرستان سروستان در گفتگویی با سروآنلاین ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم شهرستان سروستان در انتخابات مجلس نهم ،این اقدام بزرگ و کم نظیر را لبیک مردم به منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت:این حضور حماسی به همگان اعلام کرد که این مردم تا پای جان از آرمان های امام(ره)،انقلاب و شهدا تحت فرامین فرماندهی معزز کل قوا ایستاده اند.

سید علی خرسندی در بخش دیگری از سخنان خویش ضمن اشاره به نزدیکی عید نوروز و تبریک سال جدید از مردم خواست که از خرید اجناس و وسایل غیر ضروری اجتناب و هزینه این گونه خریدها ی اضافی را صرف فقرا و مستمندان نمایند.

وی همچنین با اشاره به تعطیلات پیش رو و دید و بازدید های خانوادگی گفت:ضمن اینکه مواظب باشید در این دید و بازدید ها گرفتار گناه غیبت نشوید ،سعی کنید اگر میان مومنین و مومنات کدورتی و خدای ناکرده قهری پیش آمده نسبت به مصالحه و آشتی دادن آنان با یکدیگر اقدام نموده و سال جدید را با بخشش و گذشت از یکدیگر شروع کنید.

وی در پایان از مسوولین خواست تسهیلات لازم را برای مسافران نوروزی که به شهرستان سروستان می آیند بیش از پیش فراهم نمایند.

منبع : پایگاه تحلیلی - خبری سروستان 






تاریخ: 19 / 12 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 35773
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن